Honeti to firma, która specjalizuje się w dostarczaniu solidnych rozwiązań dla e-biznesu, tworzeniu gier oraz projektowaniu graficznym 2D/3D. Przez dłuższy czas miałem okazję współpracować z nimi przy ich pierwszej grze, gdzie byłem odpowiedzialny za grafikę koncepcyjną-są to bardziej lub mniej złożone ilustracje, mające na celu zobrazowanie idei, nastroju według wcześniej ustalonych wytycznych.

Moim głównym zadaniem było tworzenie koncept artów, fine artów oraz na masową skalę ikon.  Najciekawszą częścią pracy przy projekcie były ilustracje, które miały wizualizować kluczowe miejsca scenariusza.

szkic i efekt ilustracji

Ilustracja bazuje na:

  • pomyśle

  • dobrym wyczuciu kompozycji

  • dobrym łączeniu kolorów

  • mieszaniu technik

Concept art jest również ciekawym sposobem na kreatywne zawyżanie poprzeczki. Szeroki wachlarz tematów do malowania, buduję i wzmacnia doświadczenie ilustratora… Oprócz dopracowanych ilustracji, miałem okazję tworzyć bardzo dużą ilość ikon do gry, tworzyć koncepcje postaci, środowisk a zarazem elementy do UI oraz strony internetowej.

Na koniec jeszcze kilka losowych realizacji, wykorzystanych jako “zajawkowe arty” na portalach społecznościowych.